Start all over again

Ännu en vecka är förbi, och in i helgen alla vandrar. Alla utom jag, för jag blev satt på jobb imorgon. Så min helg börjar imorgon klockan 1800. Då ska jag ta mig ett glas vin, och se en mysig film. För det är jag fan värd!!
Inte för att jag tackar nej till jobb liksom, speciellt inte nu när jag jobbar för decemberlönen som kommer med 50% mindre skatt. Jag som redan betalar ynka 24% i skatt.. BOOOJAH!
Nästa vecka har jag satt upp mig på jobb varje dag, för att veckan ska gå så fort som möjligt. Jag ska ju nämligen hem till kära K-town igen.
Denna gången blir det Middag på Tables och party med Sanna "20 år" Olsson. ihihi!
Vi får snart även tillökning i oslo, ifrån göteborg! MY flyttar hit nästa helg.
Ska bli super kul att träffa henne igen. Vi kom jättebra överens under Get A Gig, där hon var med och jobbade.
TREVLIGT!!
Har även snackat med kära mor om min 20års fest, och går allt igenom kommer den att bli FEEEEEEET!!!
Men jag hoppas inte på för mycket nu, för då kanske jag bara blir besviken. Och det vill jag ju inte :)
(MEN FEEEEEET KOMMER DEN ATT BLI I SÅ FALL, hihihi)

Nu fan ska jag laga mig mat, är gôôr hungrig!!
PEACE, motherfuckers!

Kommentarer
Postat av: Ted Persson

MEN HOLLLAAAAA!!!

jag då!! jobbade du inte med hennes lillebror med eller?! (L)

2010-11-06 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0