the big day is only 16 days away

Idag gick starten, starten för mina två grisveckor innan semestern.
Denna veckan jobbar jag 6 dagar, och nästa vecka är det 7 dagar. (pengar,pengar)

Bakade igår. Gjorde lite julgodis, och dom fula kulorna åkte med till jobbet imorse, vilket vart uppskattat :)
Jag har ingenting mer att säga.
Jo förresten, jag har äntligen provat på sushi. Det var gott, så det blir en repris på det!
Saknar min familj extremt mycket nu, så nallen jag fick av kära papi efter en konsert får sova med mig nu.
Jag känner att jag behöver lite sällskap för att fylla tomrummet.
Så, nu är han min man. Nallen heter han. Passande och bra!
Såhär ser han ut, snygg va?
(ska nog låta pappa välja min man i framtiden. Blir nog bäst så, eller vad tror ni?)

Kommentarer
Postat av: sanna

usch och fy vad snyggt hår du har fått din jävel!

2010-11-30 @ 00:25:10
Postat av: pappa

Det låter som en förnuftig ide Elin!

Kom hem och visa upp pojkvännerna så ska du få ett utlåtande direkt om han duger!;))

2010-11-30 @ 15:27:46
Postat av: elin

Men tack fislisa!!! JAG SAKNAR DIG!

2010-11-30 @ 23:20:50
URL: http://elinteimar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du är inte ensam, jag sover med min gossehund (förutom Milah & Benji) när jag är själv och han heter VOVVEN. haha you and me! <3

2010-12-01 @ 12:56:45
Postat av: Elin

Pappa - Haha ja, jag får göra det ;D Vem vet, kanske lyckas jag hitta den rätta då?



Sandra - Ja men du, det är fan så det ska vara!! Man blir aldrig för gammal för ett gosedjur :D

SÅ ÄR DET BARA!! hihi<3

2010-12-02 @ 18:43:43
URL: http://elinteimar.blogg.se/
Postat av: lolofication

Haha det gick fort ;) Lyssna på Grenade hörru, GRYM!

2010-12-02 @ 21:37:57
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0