vänner och bekanta

Nya bekantskaper, visst är det alltid lika spännande?
Det tycker bannemej jag att det är.

Har inte bloggat på ett tag nu, men har inte haft så mycket att skriva om.
Spenderade helgen hemma i k-town.
Fick en efterlängtad myskväll med Sandra.
Firade Sanna O med en middag på Tables, sen utgång.
Träffade människor, varav en mycket trevlig sådan.
Åkte buss hem till Oslo igen, bakis. (icke att rekommendera)

Nu i veckan har jag jobbat och även träffat My, som äntligen har flyttat hit ifrån Göteborg.
Mycket mer än så har jag faktiskt inte nu.

Imorgon väntar en arbetsdag, följt av personalmöte och brandövning med hela storcentret (mmm, vad kul!)..
Fyfarao vad tråkig min blogg blev nu kände jag. Men nu fick ni en snabb uppdatering iaf, be happy!
Min nya väninna, visst är hon vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0