efter solsken kommer regn..

Jag hade några riktigt trevliga dagar i Karlstad. Blev massa mys, hockey, mat och skratt.
Det är så skönt att kunna åka hem ibland och träffa de som betyder allra mest. Man får på något sätt en ny-laddning i kroppen.
Dock blev det inte riktigt så denna gången, för när jag vaknade i går hade jag fruktansvärt ont i urinblåsan, och trodde att det bara var för att jag var kissnödig. MEN ICKE!
Det var samma onda känsla som när jag hade urinvägsinfektion, så nu tror jag tyvärr att jag har dragit på mig det igen.. Förbannat vad ont det gör, och det är otroligt frustrerande att alltid vara kissnödig, men aldrig få ur sig det!!
Ska göra som min kära moder tipsade om igår, och ge kroppen en vitaminchock.
Men frågan är om jag vågar göra det innan jobbet?!
ÄH, fan vad mesig jag känner mig. Det är ju "bara" urinvägsinfektion.. Men det gör faktiskt ont, för er som aldrig haft det.
Nu blir det en varm dusch, sen in till stan och få med mig lite vitaminer till jobbet.
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lo

tranbärsjuice elin, tranbärsjuice!

2010-10-21 @ 19:05:50
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: lolofication

det kan jag göra :) påminn mig gärna. haha.

2010-10-22 @ 19:49:33
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: lo

Jag vet faktiskt inte, men det skulle nog kunna vara Skåne. :)

2010-10-25 @ 11:42:13
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0