hey, i'm a lady!

Idag kände jag för att klä mig lite mer... ladylike(?). Så jag körde på tighta svarta jeans, en blommig skjorta och röda naglar.
MEN, tro inte att den rockiga sidan av mig är borta för det. NEJ, jag kör på massa ringar och mina svarta boots.
Glasögonen åker även med ut på äventyr idag. Längesen jag hade dom ute, känns lite obekvämt. men vafan, jag kör all in idag!
Ikväll kommer jag även få besök i butiken av mami. MYSIGT!!!
Förresten, jag hade tänkt gå till jobbet idag. Men vad får jag för det? Jo, spö-regn!!! KUL, riktigt kul...
Får bli tåget som vanligt, även om det bara tar 4 minuter... (HAHA!)

Kommentarer
Postat av: lolofication

Ärligt talat så skulle jag köpa det där glutenfria brödet till dig men det fanns inte i Filipstad. Så toooo bad! Men pappa köper med lite grejer.

2010-10-29 @ 15:40:03
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0