I broke all the rules

Mitt liv rullar på riktigt bra, så bra att jag inte har tid att blogga.
eller, nu ljög jag.. Jag orkar inte blogga. Har tappat inspirationen, lusten och orken totalt!
Egentligen borde jag ju ha massor att blogga om nu, när jag flyttat hemifrån och till andra sidan gränsen. Men icke!
Inte mycket som har hänt sedan sist..
Jobb, sömn, jobb, sömn också lite jobb.. Men jag trivs, riktigt bra faktiskt!
Behöver bara få in lite lön nu känner jag. Min ekonomi är så dålig att den inte ens finns för tillfället.. MEN, tre månaders jobb och den är på topp igen!
Lagom till min födelsedag. 20år!!!, hihi.
Jag är laddad, laddad för party.
Hoppas det blir lika kul som på min 18års fest, med limousine, champagne och bra sällskap. (mamma, det är bara att börja planera)
Fan vad tråkig min blogg är.. FÖRLÅT!
Nu slutar jag skriva, innan ni förlorar hoppet om mig helt.

Kommentarer
Postat av: lolofication

snart rullar lönen in för dig, då kan du börja leva på riktigt. när du betalat mig vill säga ;) haha närå. vad önskar du dig i 20-års present då? måste ju börja filura lite...

2010-10-08 @ 11:57:34
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0