i väntans tider

Nej, jag är inte gravid!
Jag väntar på min papi och mina syskon som kommer på besök idag. Dom är här om en timma eller så.
Ska bli extremt mysigt. Vi ska käka här hemma, och sen ska vi ta en tur ner till stan.


Ingen av dom har varit här tidigare, så det ska bli kul att visa upp lägenheten för dom, även om det kanske inte är så mycket att visa upp. ;D

Jag måste säga en sak,
jag är extremt nöjd med min tillvaro just nu. Känner mig helt tillfredställd.
Mina vänner är underbara, och jag vet vart jag har dom.
Ibland kan man känna ett behov av att utveckla sin vänkrets, men inte jag, inte nu! Allt är på topp!
Jag behöver varken pojkvän eller nya vänner, för dom jag har runt om mig får mig att känna mig som världens bästa människa. Och jag tycker att det är så man ska känna sig, om man har bra vänner!
Mina nära och kära, är dom bästa man kan ha. Och jag är glad över att dom finns i mitt liv.

Så, TACK till er alla. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0