livet har sina goda stunder.

Sitter och drömmer mig bort såhär innan jobbet.. Tänk att sitta på en strand i solen någonstans med en drink i ena handen och en cigarett i andra. UNDERBART!
Nej, jag ska åka utomlands 2011. Nu är det spikat!
Känner mig lite sliten i kroppen. Ändå spenderade jag nästan hela dagen i sängen igår.. Men jag antar att det blir så när man är sjuk.
Idag ska jag i alla fall äntligen jobba lite, eller lite är det fan inte... Vi har öppet till 00.00 idag, så jobbar mellan 15-00
Men det ska bli roligt, och ännu roligare blir det när lönen trillar in på kontot!!
Känner att jag behöver lite inspiration, men jag vet inte vart jag ska finna den. Tycker att alla bloggar har blivit så tråkiga.. Det är bara samma samma samma, på alla bloggar. Vilket är synd!

NEJ, nu ska jag springa till tåget.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tack så mycket babe! Vad gör du i kväll btw? puss

2010-10-28 @ 15:41:53
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0