LOVE

Är du i ett förhållande? Nix, jag är snygg, sexig och singel!
Har du kysst någon idag? Nej, idag blev det inga kyssar
När går gränsen vid otrohet? Vid känslomässig beröring. Klart man kan krama sina vänner och allt det där. Jag är själv en väldigt kramig människa. Men, när någonting görs med känslor kan det bli fel. Enligt mig!
Är du romantisk? Jadå, visst har jag en romantisk sida också.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Det antar jag att jag märker när jag träffar honom. Just nu vet jag inte, så kan inte svara annat än så.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Enligt mig själv är jag en kärleksfull och glädjespridande flickvän. Med mig har man inte tråkigt!
Vad är viktigt i ett förhållande? Tillit. Utan tillit fungerar inte ett förhållande. Sen är det även viktigt med humor tycker jag.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jajamen, jag är en känslosam kvinna!
Har du lekt med någons känslor? Ja tyvärr. Det är fult, men man kan ju inte alltid vara den goda fen.
Hur många har du varit ihop med? Ska man bara ta de seriösa, så är det nog fyra.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det längsta var ett år och några måndader. Dock var det av och på men ändå.
Hur länge var ditt kortaste? Av de fyra seriösa var det en sommar, så tre månader ungefär.
Är du en bra pojk/flickvän? Ja det tycker jag nog. Jag både tar och ger, så absolut. Jag är en bra flickvän!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Lars
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Om jag inte är helt ute och cyklar nu så tror jag att de blev tillsammans när mamma var 25 och pappa var 21.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig i livet!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 3-1 till mig.
Hatar du ditt ex?Absolut inte! Visst är vi inte bästa kompisar, men jag hatar inte någon av dom
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Klart man har velat det! Att gå ifrån ett förhållande, där man hade trygghet och närhet och sedan vara singel och ensam kan vara jobbigt. Så absolut, det jag har velat i mina svaga stunder.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Nej jag tror faktiskt inte det.
När du vill ha någon, var gör du? Jag är öppen och ärlig. Fortsätter att vara mig själv, och hoppas på det bästa.
Bästa raggningsrepliken? Finns inga bra raggningsrepliker. Ingen som funkar på mig i alla fall!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Bjud mig på en jorden-runt-resa! Haha nej, jag vet inte. En aktiv och rolig dejt är nog det bästa.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag har två där faktiskt, papi och lillebror.
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Laga köttfärssås och spagetti av hans kuk! Haha nej men jag skulle dumpa honom på en gång. Sån skit tar jag inte!
Vill du gifta dig? Varför/varför inte? Ja absolut vill jag det. Även jag drömmer om ett sagobröllop. Varför, jo för att jag vill.
Vill du ha barn? Ja, ett biologiskt och ett adoptivbarn.
Blir du lätt kär? Nej jag har ganska svårt för att bli kär. Men jag har lätt för att fatta tycke om någon.
Vad faller du för? Ett smittande leende får mig knäsvag.
Vad är det mest avtändande du vet? En kille som smaskar och visar för alla hur bra han är på att tugga maten är det värsta jag vet. Detta gäller även på tjejer. SMASK ÄR BAJS!
Hur viktigt är det att man har någonting gemensamt? Extremt viktigt faktiskt. Vad ska man annars prata om?
Har du fått ditt hjärta krossat? Jupp!
Hur raggar du? Jag slår på min oemotståndliga charm!
Har du en utseendetyp hos killar? Egentligen inte. Vem som helst kan få mig på fall med den rätta personligheten. Men jag dras oftast till manliga brunetter.
Vem var din första kärlek? Jacob Kjellman
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Why not? Känns allt bra, så kör på!
Vad tycker du om one night stands? I love them! Haha nej, men det är väl trevligt. Så länge det inte går över styr och blir en ny varje helg. Det tycker jag inte om.
Är kärleken allt i livet? Ja, men det fattar väl alla redan?!


Är du i ett förhållande? Nix, jag är snygg, sexig och singel!
Har du kysst någon idag? Nej, idag blev det inga kyssar
När går gränsen vid otrohet? Vid känslomässig beröring. Klart man kan krama sina vänner och allt det där. Jag är själv en väldigt kramig människa. Men, när någonting görs med känslor kan det bli fel. Enligt mig!
Är du romantisk? Jadå, visst har jag en romantisk sida också.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Det antar jag att jag märker när jag träffar honom. Just nu vet jag inte, så kan inte svara annat än så.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Enligt mig själv är jag en kärleksfull och glädjespridande flickvän. Med mig har man inte tråkigt!
Vad är viktigt i ett förhållande? Tillit. Utan tillit fungerar inte ett förhållande. Sen är det även viktigt med humor tycker jag.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jajamen, jag är en känslosam kvinna!
Har du lekt med någons känslor? Ja tyvärr. Det är fult, men man kan ju inte alltid vara den goda fen.
Hur många har du varit ihop med? Ska man bara ta de seriösa, så är det nog fyra.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det längsta var ett år och några måndader. Dock var det av och på men ändå.
Hur länge var ditt kortaste? Av de fyra seriösa var det en sommar, så tre månader ungefär.
Är du en bra pojk/flickvän? Ja det tycker jag nog. Jag både tar och ger, så absolut. Jag är en bra flickvän!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Lars
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Om jag inte är helt ute och cyklar nu så tror jag att de blev tillsammans när mamma var 25 och pappa var 21.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig i livet!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 3-1 till mig.
Hatar du ditt ex? Absolut inte! Visst är vi inte bästa kompisar, men jag hatar inte någon av dom
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Klart man har velat det! Att gå ifrån ett förhållande, där man hade trygghet och närhet och sedan vara singel och ensam kan vara jobbigt. Så absolut, det jag har velat i mina svaga stunder.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Nej jag tror faktiskt inte det.
När du vill ha någon, var gör du? Jag är öppen och ärlig. Fortsätter att vara mig själv, och hoppas på det bästa.
Bästa raggningsrepliken? Finns inga bra raggningsrepliker. Ingen som funkar på mig i alla fall!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Bjud mig på en jorden-runt-resa! Haha nej, jag vet inte. En aktiv och rolig dejt är nog det bästa.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag har två där faktiskt, papi och lillebror.
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Laga köttfärssås och spagetti av hans kuk! Haha nej men jag skulle dumpa honom på en gång. Sån skit tar jag inte!
Vill du gifta dig? Varför/varför inte? Ja absolut vill jag det. Även jag drömmer om ett sagobröllop. Varför, jo för att jag vill.
Vill du ha barn? Ja, ett biologiskt och ett adoptivbarn.
Blir du lätt kär? Nej jag har ganska svårt för att bli kär. Men jag har lätt för att fatta tycke om någon.
Vad faller du för? Ett smittande leende får mig knäsvag.
Vad är det mest avtändande du vet? En kille som smaskar och visar för alla hur bra han är på att tugga maten är det värsta jag vet. Detta gäller även på tjejer. SMASK ÄR BAJS!
Hur viktigt är det att man har någonting gemensamt? Extremt viktigt faktiskt. Vad ska man annars prata om?
Har du fått ditt hjärta krossat? Jupp!
Hur raggar du? Jag slår på min oemotståndliga charm!
Har du en utseendetyp hos killar? Egentligen inte. Vem som helst kan få mig på fall med den rätta personligheten. Men jag dras oftast till manliga brunetter.
Vem var din första kärlek? Jacob Kjellman
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Why not? Känns allt bra, så kör på!
Vad tycker du om one night stands? I love them! Haha nej, men det är väl trevligt. Så länge det inte går över styr och blir en ny varje helg. Det tycker jag inte om.
Är kärleken allt i livet? Ja, men det fattar väl alla redan?!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Just det, Kjellman! Det hade jag glömt bort. Kul läsning :)

2011-04-12 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0