come on!

Okej!
Nu har jag sökt fem lägenheter på fem olika ställen. Får jag ingenting nu så vet jag inte vad jag gör!
Okej?

Har även fått svar från Jula. Kom inte med i första urvalet till intervjuer, men de ska ha en till. Så, hoppas hoppas hoppas. (vi var visst 1800 som sökte de 20 tjänsterna...)

Jag har även sökt jobb som assisterande butikschefGina Tricot. Chansen är nog minimal att jag får det, men man måste ju söka, eller hur? Vore ju faktiskt väldigt kul att få det jobbet. Jag menar, det handlar om kläder. FINT!

Jag ska inte slösa bort min dyrbara tid nu. Dags att fortsätta söka. Jobb och bostad, komsikomsi!
Men först, en cigarett. jag dör.

Kommentarer
Postat av: lolofication

Du, inte för att vara glädjedödare, men jag vet inte hur många lägenheter vi sökt - och inte fått. Så det är bara att söka, söka, söka. Till slut dyker det upp en pärla till dig :)

2011-08-23 @ 10:58:43
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: Elin

tyst. tyck synd om mig istället. moralkärring..

2011-08-23 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0