det jag kommer sakna.

Mitt jobb!
Man kan tro att ett så simpelt jobb som Clas Ohlson inte är någonting att sakna, men JO!
Tack vare världens bästa arbetskompisar så kommer jag att sakna jobbet.

Shoppingen!
Behöver jag egentligen säga mer än att jag flyttar från en storstad till lilla Karlstad?

Nattlivet!
Att kunna festa längre än till två är fan underbart! Här finns ingen stress om att komma ut på stan innan elva. Inte heller stress efter för att hinna med sista bussen (som förövrigt går INNAN krogen stänger i karlstad..)

Folket!
Visst, norrmän är korkade. Men ack så snälla! Åtminstone de jag har stött på under mitt år här.
Ibland kan de dock vara aningens för mycket laid back. Men vad fan, det är väl halva charmen.

Musiken!
Norrmän är så extremt dåliga på musik att det är skrattretande! Hur man kan få fram artister som Erik og Kriss och Karpe Diem som landets mest älskade är för mig svårt att förstå. Båda grupperna SUGER!
Men, det är ju åter igen det som är charmen :)

Ja, detta var alltså min lilla lista över saker som jag kommer att sakna med Oslo, Norge.
Tack för denna gången Oslo, vi ses snart igen. Det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: ingrid

haha om du lyfter erik & kriss och karpe diem till norges mest älskade artister behöver du lite guidning. Prova Turboneger och BigBang som faktiskt är riktigt framgångsrika och vill man nödvändigtvis lyssna på norsk hiphop kan man ju välja nåt bra typ http://open.spotify.com/track/76FOZWLFAnAkO3aKZ19ryg

:)VÄLKOMMEN HEM!

2011-08-26 @ 07:58:16
Postat av: BLOPPIS

Hey! Fortfarande intresserad utav skorna ifrån Nelly? :-) Har inte varit inne på bloggen, därav sent svar. Kram!

2011-08-28 @ 17:38:57
URL: http://bloppisfinalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0