I got my eye on you

Har precis kommit hem från jobbet, och jag måste säga en sak.
Idag var det fan roligt! Fick lite smått panik när jag fick höra att jag och tre tjejer till skulle ha hand om ett sällskap på ca 130 pers. Antalet i sig var inga problem, utan problemet var att dom inte hade förbeställt någonting. Vilket betyder att det blev 130 notor. Alla skulle betala för sig själva. Ja, ni kanske inte förstår hur jobbigt det hade kunnat bli. Men jises, jag ville gråta!!
MEN, mina fina kollegor och jag löste det supert. Allt flöt på, bortsett från några mindre tabbar.
Jag tittade även lite på showen. Fyyyyyy fan vad bra Linda (vad hon nu heter i efternamn) gjorde låten "O holy night". Jag grät, på riktigt!!
Tänk vad saker och ting kan vända till det bättre :)
Nog om detta nu, och vi kastar oss raskt över till någonting helt annat.

Igår kväll satt jag och hade tråkigt, så jag tog papper och penna och började skissa lite. Vilket var ooootroligt längesen! Och jag måste nog ändå låta lite självgod och säga att mitt öga fan blev snyggt! Inte snyggt som om någon som faktiskt KAN rita hade gjort det. Utan snyggt, för att JAG skissade det. Fan, jag är stolt över mig själv. SÅ DET SÅ!!

God natt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

A very nice eye! :)

2011-12-19 @ 21:28:41
Postat av: Sandra...

fin blogg:)

2011-12-26 @ 04:02:01
URL: http://ssandraaf.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jobbtips! Stuvbutiken söker personal både hel å deltid. Klicka på länken så får du fram mer info. Tycker absolut du ska söka det! :) http://www.stuvbutiken.se/files/jobb.pdf

2011-12-29 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0