Synd om mig!

Jag måste nog ha världens sämsta immunförsvar!
Det var inte alls längesen jag låg däckad med feber, snor och hosta. Men ändå ligger jag här igen. I samma position, med samma symptom.
Det är sjukt vad jag måste ha dåligt immunförsvar. Är det ens lagligt?!

Jobbigast är nog att jag inte får sova ordentligt. Vaknar jag inte sjöblöt av svett, så vaknar jag av att jag fryser som om jag låg naken på Nordpolen. Har jag turen med mig, så vaknar jag bara av en simpel (men ack så krävande!) hostattack.
Har proppat i mig två panodil igen i ett försök att få sova. Även om det måste ske genom att tabletterna fullkomligt knockar ut mig.

Jag tror jag äntligen förstår vad mamma och moster pratar om nu när de får sina vallningar. Dock beror deras på klimakteriet, och inte feber.
Let's hope I'm not there yet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0