100% ego

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll måste jag säga.
Det var bowling med jobbet som stor på schemat! Och låt mig säga såhär, jag vann inte precis..
MEN, det var otroligt trevligt och vi alla skrattade högt under hela kvällen.

Efter bowlingen blev det biljard, och låt mig även här säga, jag vann inte precis..
MEN, det var också otroligt trevligt.

Dock blev det kanske lite för mycket av det goda, om man säger så. Precis som alla andra gånger jag har varit ute med jobbet.. Men jag antar att det lätt blir så när man inte betalar för spriten själv. Höhö..
Känner att det var längesen jag la upp en bild på mig själv nu, så nu kör jag ego-style 100%!
Längesen jag la upp en outfitbild, så varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Sandra

elin, jag vill äta upp dig!

2011-02-03 @ 03:34:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sssandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0