fredagsnöjet, skavlan

Jag kan säkert uppfattas som lillgammal,
men gud vad jag uppskattar hemmakvällar framför ett bra tvprogram.

Skavlan, vilket underbart program!!
Intressanta samtalsämnen, intressanta gäster och oftast otroligt bra musik!

Ikväll var jazzmusikern Kurt Elling med, och jag kunde inte göra annat än att le när han började sjunga.
Vilken mjuk och samtidigt mystisk röst mannen hade.
Kom och tänka på fina mormor. Jag tror att hon hade tyckt om den låten med den mannen.
Suttit och diggat med, så som bara hon kunde!
Ja, jag måste säga er, kära läsare. Ikväll hade jag en fin stund framför tvn'

Tack Skavlan, svt och Kurt Elling för den fina stunden!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på skivan The gate, av och med just - Kurt Elling!


Nattinatt mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0