good day

har haft en liten spontan tripp ner på stan med mamma och Krister. Kom hem med ett par boots, en skjorta och en klackring. Och INGENTING betalade jag själv.
Det är nämligen så att, för att Krister skulle få använda min personalrabatt (familjen får ju använda den såklart, men för att jag skulle orka åka med dom in) så skulle jag få lite kläder. Och det gick han med på, smart kille det där alltså!
Så, jag kom hem med massa grejer, och krister med en lite mindre plånbok. FINT!
Bootsen jag köpte kan man göra till lårhöga boots, eller vanliga ankelboots. För det följer med en typ av "benvärmare" i skinn&mocka. Det låter kanske inte så snyggt, men jag lovar er, DET ÄR DET!!

Och ja, jag ska köpa mig en ordentlig kamera igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0