saldo på kontot: -1000000

den här dagen har verkligen varit PISS!!!

Ungefär såhär:


Klockan ringde tidigt. Jag tänkte "jag hinner ligga kvar lite till", men inser att jag har lite att göra.
Jag hoppar in i duschen, och varmvattnet tar slut när jag precis kletat in balsam i håret.
Ska äta frukost, men inser att både mjölken och brödet är slut. Det fick bli ett glas vatten.
Åker till Nesbru Legevakt, kommer 40 minuter för tidigt.
Får träffa min läkare, som tror att jag har ett brutet ben i handen. Och skickar iväg mig till Baerum Sykehus.
Men innan jag lämnar legesentret i Nesbru, får jag ju såklart betala för mig.
Jag åker mot Sykehuset och inser att jag har mitt kontokort hemma (SMART!)
Röntgar handen, får veta att INGENTING är brutet. Men, självklart måste jag betala här med :)
Åker hem, ser två brev i brevlådan.
Öppnar breven, och BÅDA TVÅ är såklart feta räkningar. (precis vad jag behövde idag!)
SÅ, för att summera denna dagen tänkte jag säga: JAG ÄR PANK!


Och dagen har egentligen bara börjat...

Nu ska jag iväg och jobba, i en timma. VÄRT! :D

Jag vill ha mjölk, och bröd. Och pengar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0