spyfest

Nyårsfesten blev till bröllopsfest, men nu tror jag nog att vi får döpa om den till spyfesten. För vi är nu hela 11st ifrån festen som har fått magsjuka. Det är galet, och otroligt jobbigt!


Men jag är på bättringsväg nu tror jag. Känner mig hungrig för första gången sedan i lördags, men jag vet inte alls vad jag vågar äta. Vill helst inte trilla dit igen om man säger så...

Skulle egentligen åkt hem till Oslo idag, men med tanke på att jag inte är helt frisk ännu så blev jag kvar en dag till.
Och jag måste nog tacka mamma för det. Tack för att du köper ännu en ny biljett åt mig hem!!

Nu ska jag sova lite till, och vänta på att mamma ringer och säger att mat är på ingång.
(för första gången på länge är jag riktigt glad över att vara hungrig, men ni förstår nog varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0