Haba, haba, hujaza kibaba!

Det är så otroligt skönt att vara tillbaka i Oslo nu, så ni anar inte!!
Jag fick åka tillbaka i precis rätt tid. Lämna allt, och åka hem till oslo. Oslo, min fristad!
Jag vaknade helt av mig själv klockan 05.00 imorse. Och tur var väl det.. vimsig som jag är, hade jag glömt ställa klockan, som brukar ringa 05.20. Gissa om jag tackade min ängel för det!!
Dagen har gått fort, otroligt fort. Jobbade 07-15, handlade och nu sitter jag här. Redo att fatta dammsugaren.
Ikväll får jag nämligen besök av en dammallergisk liten man. Så, det är väl bara att sätta igång antar jag.
Musiken rullar, och råttorna väntar.
På återseende!

Här är förresten norges bidrag till eurovision 2011. Vem vinner, Stella eller Erik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0