öppna hjärtat

Jag får snart en knäpp på att alla ska ta allting så hårt hela tiden, och försöka försvara sig på bästa sätt.
Man måste få säga sin mening utan att folk ska komma med påhopp och vara otrevliga.
Jag tycker att det är sjukt, hur folk kan förändras och bli som en helt annan människa. Bara över en diskussion.
Man blir lite trött på att vissa fortfarande är kvar i fasen då man kände sig tvungen till att försvara sig för minsta lilla grej. Varför inte bara erkänna om man gjort fel, och be om ursäkt. Vart är det svåra i det?

Ledsamt att en vänskap ska bli lidande över en skitsak..
Men, det kanske är på tiden att man rensar upp lite runt sig. Eller iaf vågar säga ifrån när man tycker att någon gör fel.
Ja, nu ska jag våga stå upp för mig själv. Sluta bli behandlad som en slagpåse, eller snuttefilt.

Kommentarer
Postat av: -

Bög

2011-03-17 @ 22:32:13
Postat av: lolofication

Jag tror inte det är en fas för vissa tyvärr, de bara fastnar där. Men det är bara de själva som kan ta sig ur fasen, så det är ingen idé att lägga ner någon energi på sådana människor.

2011-03-18 @ 09:51:58
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0