Lördag

Vad gör du just nu?
Jag myser i soffan med hundarna.

Var tror du att du är/gör om ett år?
Jag tror och hoppas att jag har kommit en bit på vägen i min karriär. Jag tror också att jag har skaffat mig en mysig liten tvåa någonstans med vita väggar. Var, har jag faktiskt ingen aning om. Det märks antar jag.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag vet inte om det finns så mycket som jag verkligen ångrar. Visst finns det vissa saker man kanske inte borde ha gjort, men ändå. Hade jag varit den jag är idag, om det dumma vore ogjort? Nej, jag tror faktiskt inte det.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Lager på lager på lager på lager. Dr. Martens, päls, lååånga och varma halsdukar, tumvantar. Ja, jag kommer att klä mig så varmt som möjligt. Snyggt? Nej kanske inte alltid. Men vad gör väl det när man slipper frysa?

Vilka tre saker är du beroende av?
1. Min iPhone. 2. Coca cola. 3. Att shoppa...

Har du någon dold talang?
hm.. Tråkigt nog, nej.. Jag tror inte det. Men kommer jag på någon så lovar jag,
ni blir dom första som får veta vad det är.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?

Förra helgen var jag hos min pappa och hälsade på. Myspys. Nästa helg ska jag åka till älskade Oslo och hälsa på. Har inte varit där sen jag flyttade i augusti. Ska bli super kul!!

Vad har du på dig just nu?
100% myskläder, rakt igenom!

Bästa skönhetsknep?
Skratta, sova och vatten.

Vilka är dina dagens planer?
Det är inte så mycket kvar av denna lördag, så jag ska bara mysa här i soffan och ta det lugnt. Försöka somna tidigt.

Vad äter du helst inte?
Ärtsoppa, korv, lök, ja listan kan bli lång. Jag är ganska kräsen när det kommer till mat.

Nämn tre bloggar du besöker dagligen?
1. Quetzala Blanco
2. Whitney Port
3. Olivia Palermo

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja, men det var en liten tonårskärlek bara. Så vet inte om den ska räknas.

Bästa staden du besökt?
Eger i Ungern är den absolut finaste staden som finns.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Oj, ingen tror jag.

Tror du på gud?
Nej.

Vad är din största rädsla?
kryp!

Nämn en sak du aldrig provat på?
Knark är bajs!

Vilka är dina favorit namn?
Tjej: Elise och Petronella. Kille: Hugo

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Oslo, Göteborg eller Malmö tror jag. En storstad i alla fall. Och jag vill bo i en stor och ljus lägenhet med högt till tak. Hur är ingenting för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0