121210 <3

Kompis, det går bra nu!
 
1. Jag fick en alldeles perfekt förtidig födelsedagspresent av min syster och H i år. Nämligen en liten liten liten Albin!
Han är perfekt och världens sötaste, och han är min systerson!!
 
2. Jag fick även en hel drös med försäkringspengar, så nu klarar jag mig ett tag framöver. Om man säger så ;)
 
3. Jag kom in på Allmän, i KARLSTAD!! Visst, jag skulle vilja gå uppe i Molkom också. Men allt blir så mycket mycket lättare i Karlstad känner jag, så YES!
 
Det enda tråkiga är att jag var tvungen att bryta min förbannade fot. Märker att det är otroligt opraktiskt! MEN, gipset försvinner förhoppningsvis den 10/1, DÅ JÄVLAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0