Ligament, vad är det?

Jahaja, inte så konstigt att jag hade så ont. De hade gipsat min fot snett i fredags, och det visade sig att ligamentet i foten var sönder. Så nu har jag fått ett nytt gips som sitter bättre och på tisdag blir det operation.

Mindre kul med tanke på att jag kommer att missa skolan. Men förhoppningsvis kan jag få några hemuppgifter istället. Ska ringa min lärare imorgon och fråga henne om det.

Har även fått starkare smärtstillande nu, så i natt får jag förhoppningsvis sova lite!!


Kommentarer
Postat av: Louice

WHAT ARE U MESSING WITH ME!!! SERiOUS!!!!?
Hoppas verkligen du får sova inatt!


Äsch skolan är inget att missa, bättre du missar nu än när du väl är inne på allmän! Right? =)

2012-12-02 @ 17:11:23
URL: http://wildgiven.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0