"Vi ska åka och köpa godis"

Ni vet hur man kan göra med barn ibland. Säga en sak, för att de inte ska bli rädda och nervösa, men sen göra något annat.

Till exemplet säga att man ska åka och handla, men egentligen ska man åka till doktorn för att ta blodprov.

Så önskar jag att mamma hade gjort med mig nu! För jävlar vad nervös jag är.
Jag har tydligen blivit sövd tidigare, men det minns inte jag, så kan liksom inte relatera till det.

En vän blev nyligen sövd under en operation, och hon var lika nervös och rädd innan som jag är nu. Då var det ju såklart lätt för mig att säga massa peppande saker till henne, men nu när jag är i samma situation själv är det en helt annan grej...

Förhoppningsvis kan min vän, syster Sanna, vara med under operationen. Det skulle nog få mig lite mer lugn tror jag, så jag hoppas och ber att hon får hoppa in och vara med!!

Bajs, jag vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0