Detaljhandel

Trots dåliga nyheter de två senaste dagarna så har jag varit gladare än någonsin. Detta tack vare två personer, och den ena är Sanna såklart!
Den andra behåller jag hemlig ett tag till.

På måndag börjar jag plugga! Ska faktiskt bli grymt jävla kul!! Har nog aldrig varit så glad för att börja plugga!
Så fram tills mitten av sommaren ungefär kommer jag att studera detaljhandel. Kuligt!!

Och självklart ska även min wingman också börja plugga samma sak. Hehe!

Tack för nu,
PEACE

Såhär glad är Sanna över att börja plugga. Jajaja, jag vet vad ni tänker! Det har blivit mycket sanna nu i det sista. Så det är nog dags att sluta skriva om den ungen nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0