don't let the bedbugs bite

Tänkte att jag skulle se big brother innan jag gick och la mig, men det gick sådär.
Antar att stormen blev för mycket för boxen att klara av, så den dog. Oflyt!
Så nu ska jag se ett avsnitt av Once upon a time, och försöka stänga ute alla tankar jag än har.
För i natt ska jag sova, med eller utan mammas natursömnpiller.

Imorgon kväll blir det mys till tusen. En riktig sanna&elin-kväll är planerad. Skönt att ha någonting kul att se fram emot. Massa skitsnack, godis, dricka och cigaretter. Just my cup of tea!

Funderade på att ta mig en promenad innan det var dags för sängen, men jag ändrade mig när jag hörde en hård vind suga tag i huset. Tror inte det är så smart att gå ut i stormen när man är ute på landet.. (nej jag vet, edsvalla är inte landet. Men det känns fan så! Inavel till tusen!)

Nu är avsnittet klart och det är dags att trycka på play.
Gå med stadiga steg om ni går utanför dörren i natt mina vänner!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0