Familjen är bäst.

Jag måste nog ha världens bästa nära och kära! Era peppande ord värmer verkligen ska ni veta!!
Har haft en helt fantastisk dag med Sanna, som alltid gör mig lika glad!
Och när jag kom hem så ringde Barbro, pappas sambo och gav mig pepp inför morgondagen. Tusen tack fina Barbro för att du ringde, det värmde mer än du kan ana!
Och nu har Krister, mammas sambo/särbo precis hämtat mig så att jag slipper vara själv ikväll.
Jag trodde att jag skulle klara det, och eftersom att jag har några ärenden jag måste göra imorgon innan sjukhuset. Men efter att ha tänkt efter kände jag att jag nog inte ville vara själv ändå. Det är alltid skönt att ha sällskap när man mår lite kasst. Så nu ska jag hem till mamma och Krister och bara mysa framför tvn med hundarna. Och förhoppningsvis somna tidigt.

Mamma, pappa, Barbro, Krister, Louise, Hampus, Sanna, Mikaela och moster, ni är de bästa som finns! TACK!

Efter imorgon hoppas jag att jag aldrig mer behöver tänka på denna skiten, men jag vet också att om det nu inte blir bra, så har jag er!

Min kära älskade familj, ni är världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0