It's over!

Då var det värsta över! Och jag menar det, det var på riktigt det värsta jag varit med om!!
Men min läkare var skitbra, förklarade allt så att både jag, mamma och pappa förstod allt.

Jag var super nervös innan! Fick en lugnande tablett, men det var kass!! Kände av den när allt var klart, istället för under tiden. Så jag hade nästan bestämt mig för att inte göra någonting, utan åka hem och få en ny tid då jag kunde bli sövd. Men doktor Anders övertalade mig, så jag bet i det sura äpplet och gjorde det ändå.

Det var jobbigt som tusan och gjorde ganska ont innan bedövningen satte igång. Men sen var det mest bara obehagligt och jobbigt.

Men, nu är det gjort så nu får jag vänta på svar i 4 veckor. Och efter det blir det lite rutinkontroller för att se så att allt fortsätter på rätt väg.

Jag är så glad över att jag valde att ha med både pappa och mamma! Det kändes tryggt att ha dom där. Så tack mina älskade föräldrar för att ni följde med!! Vad hade jag gjort utan er?

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara slappa tills det är dags att laga lite tacos till mig och Sanna! Mums!!!!

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0