Tankarna spelar pingis.

Som jag skrev tidigare så har jag fått tråkiga nyheter igen. Ungefär lika tråkiga, om inte värre, som de jag fick för ca en månad sen. Så nu väntas operation.
På tisdag är det dags.

Jag ringde in till sjukhuset förut och bad om att få lugnande innan, och då fick jag även reda på att det inte är ett sånt ingrepp jag gjorde sist. Utan detta är lite mer komplicerat, eller hur man nu ska kalla det.

Men hur som helst. Jag ville ju såklart försöka veta lite mer om själva operationen, så jag sökte på internet och klickade mig in på landstinget Dalarna.
Där fanns det en hel sida med bra information. Sån information som man gärna vill ha innan, men inte får av de inkompetenta läkarna här i Karlstad. Så jag antar att det inte bara är negativt att söka sig runt på internet när det gäller hälsan!
Men självklart, jag läste ju även saker som jag önskar att jag aldrig läst. Dock lite sent nu.

Men som jag sagt sen i måndags. Nu finns det absolut ingenting jag kan göra åt situationen. Jag får förlita mig på att läkarna gör sitt jobb, och att det blir så bra som det bara går.

Jag vet iaf hur jag ska förbereda mig inför tisdagens operation. Tack vare landstinget i Dalarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0