äre fest eller?

Alla härtans dag alltså.. Super mysigt i ett förhållande, annars suger det fan!
Jag blir deprimerad.

Det blir lite partyparty här på lördag. Mycket som ska firas (egentligen ingenting alls men vi säger så).
Försöker komma på några roliga lekar eller liknande att köra, då det kommer lite okänt folk. Vill helst inte ha en fest när ingen känner någon och alla bara sitter och tittar ner i mobilen. NEJ, detta ska bli en såndär där alla pratar med alla, skrattar åt allt och framförallt DANSAR!!

Så, någon som har förslag på roliga lekar - SHOOT!!

Tänker mig lekar i likhet med den när man sätter ett kort i pannan med en person och plats, också ska man gissa vad det står på kortet genom frågot till de andra. Är ni med på vilken jag menar?

MEN, nu ska jag återgå till att möblera om lägenheten (mamma, du bor inte här längre. Jag får göra vad jag vill. MOHA!).

PEACE!

.                        .                         .                             .weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0