familjen är bäst!

Tack papi för att du fick ut mig ut lägenheten en liten stund idag! Det var skönt att få skratta lite och faktiskt inte tänka alls på vad som händer på måndag.

Skulle egentligen varit på Giselas examensfest ikväll, men jag är inte på humör för att umgås just nu. Visst hade det varit trevligt att träffa folk, men alkohol, fest och instabila tårkanaler låter inte som en succé i mina öron. Så därför blir jag hemma ikväll.
Ska dricka några glas vin i badet och framför tvn istället, och förhoppningsvis få sova ordentligt i natt. Det var ett tag sen nu...

Kanske ska passa på att ha en riktigt avslappnande kväll med ansiktsmask och manikyr också. Jag lånade ju faktiskt med ett apsnyggt nagellack från syrran förut.... Ja, så får det bli!
Dags att torka tårarna och sätta igång!

Trevlig fredag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0