Försäkringsbolaget från helvetet!

Jag förstår inte hur jag lyckas försova mig VARJE morgon, men ändå hinna med bussen. Detta är sjukt, men bra ändå. Nu vet jag ju att jag faktiskt hinner göra mig klar på en halvtimma :)

Igår började det äntligen hända saker med Folksam. Men att det ska krävas utskällningar och en massa frustration innan det ska börja rulla är för mig helt sjukt!
De har slarvat bort mina papper, som såklart är sekretesspapper, och skyller det på att jag hade en annan handläggare först. JA MEN OCH? Borde inte den handläggaren som hade hand om mitt ärende tidigare föra vidare ALLA papper till den nya? I mina öron låter det logiskt, men tydligen inte i Folksams öron...
Men nu så! Igår fick vi äntligen rätt, efter att pappa ringt och varit mindre glad. Så idag ska jag skicka in de sista dokumenten och då ska hon kolla igenom dom på en gång. Så har jag tur får jag svar i början på nästa vecka. GÖTT!

Men men, nu till lite trevligare saker! Idag står friskvård på schemat igen och den här gången blir det gym och bollsport. Precis min smak!

Hoppas ni får en fantastisk dag mina vänner! :)

(Såhär kände jag igår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0