nu räcker det!

Frågan är vad fan det är som händer med mina handled alltså... Har så fruktansvärt ont nu!
Förut på friskvården så skulle jag göra en övning och helt plötsligt viker sig handen för mig så jag lyckades bränna upp ena knogen i golvet.
Alltså, detta med onda handleder är inget nytt för mig. Jag har haft problem med dom i flera år nu. 2010 tror jag var senast jag var iväg till sjukan för att försöka förstå vad felet är. Då trodde läkaren att någonting var brutet, vilket visade sig vara helt fel (så klart, pucko!)! Men han kunde inte se någonting annat, utan sa att det antagligen var en stukning. Sedan dess har jag gått med bandage då och då för att försöka "stabilisera" leden och minska smärtan, smörjt den ett otal gånger med voltaren och svurit över hur svag jag känner mig vissa stunder (hallå, ibland kan jag inte ens få bort plasten på en jävla tampong...).
Min fråga är nu, hur jävla länge ska den här "stukningen" sitta i?
Jag kan ju inte belasta högern alls nu. Ska det verkligen vara så?
 
Frågade läraren i friskvård förut om hon visste några övningar jag kan göra för att det ska bli bättre, men så klart frågade hon om det är en skada eller om handleden bara är otränad.
Man ska ju självklart inte träna en skadad led, så därför har jag nu bestämt mig för att ringa till vårdcentralen imorgon.
Nu jävlar får dom hitta ett svar på det här, för jag orkar inte mer! Är det så enkelt att jag bara behöver stärka upp leden med träning, så gör jag ju det. Men jag måste ju veta!
 
Måste försöka sova igen, ville bara avreagera mig lite.
Ber om ursäkt för mitt smått förbannade inlägg. Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0