Trevligt sällskap och gott i glasen.

Har precis avslutat en helt fantastisk kväll tillsammans med nya härliga vänner!
Var hemma hos Louice och käkade tacos med Mia och Jonetta. Och som alla vet så kan tacos aldrig bli annat än gott!
Vi spelade spel, drack gott i glasen, skrattade i massor och tittade på x factor. En riktig myskväll med andra ord!
Tjejerna bestämde sig för att dra vidare ut på krogen, men jag längtade hem till kära mamma. Måste dock säga detta, oj vilken lyckad kväll!
Visst är det underbart att lära känna nya människor som man kan skratta tillsammans med?
Nu väntat en bussresa på 40 minuter för mig, men sen är jag äntligen framme hos kära mamma och sängen. GOTT!
Hoppas ni andra har haft en lika trevlig fredag som jag. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0