Första mötet.

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött på morgnarna!! Igår somnade jag runt tio, ändå lyckades jag försova mig.
Gick inte upp ur sängen förrän 0700, och bussen gick 0725.... Men jag hann, på något märkligt sätt.

Idag är det i alla fall första mötet med Berlin-gänget. Spännande! Får se vad vi kommer fram till, men jag hoppas att vi hinner med mycket för nu är det inte lång tid kvar!! Den 5 oktober åker vi, och redan nu i september ska vi göra vårt stora arbete som vi ska redovisa där nere... Hur vi ska hinna med det utan att hamna på efterkälken med skolan vet jag inte, men det löser sig nog!


Kommentarer
Postat av: Louice

Du tar lite vatten över huvudet redan märker jag. Arbetet är inte så allvarligt som ni verkar tro! Love!

2013-08-29 @ 08:18:04
URL: http://louicelofterud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0