Hittade vasen i mitt liv!

Vilken jävla kväll. Ibland är inte allt så lätt, men det är i svåra tider man inser att familjen verkligen är bäst. Vi kommer alltid finnas där för varandra, vad som än kan tänkas komma vår väg. Tillsammans är vi verkligen starka!! Puss på er.

När jag reste mig från golvet nyss (varför jag låg där har jag ingen aning om. Det kändes väl smart just då antar jag), så kände jag mig väldigt VÄLDIGT stel. Tänkte: "hm, har jag legat här så länge verkligen?!". Men sen kom jag ihåg mördarpasset jag drog på gymmet förut... Jag känner att jag lär behöva min tigerbalsam imorgon, men den glömde jag kvar hos kära mamma. JOBBIGT!
Med tanke på att jag i princip enbart körde mage och rygg, så har jag ingen aning om hur jag ska lyckas ta mig ur sängen imorgon... Men det där löser sig nog!

Surfade runt lite på nätet förut och hittade in på Hemtex. JÄKLAR I MIN LÅDA VILKEN SNYGG VAS JAG HITTADE!!! Och billig var den också, endast 199 svenska riksdaler! Uh vad bananas alltså!
Den bara SKA jag ha, så det så! 
Se så snygg den ääääär!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0