130201

Gud vad fort det går! Det är redan Februari, kan ni fatta?
 
Idag går jag in i en liten utmaning. Jag gör det inte för att "uppnå något resultat" eller så, utan bara för att se om jag klarar det och vad som händer.
Vad ska jag göra då? Jo, jag ska under de kommande 21 dagarna avstå från vissa saker. Vissa är enkla att avstå, men jag tror jag får lite problem med andra. Som jag skrev igår så är en av sakerna jag ska avstå kött. Och jag är verkligen en köttätare. Skulle aldrig klara av att vara vegetarian, om man säger så.
 
Detta ska jag avstå:
Snabbmat
Chips
Choklad och annat godis
Kakor, bakelser eller liknande
Kött
 
Detta kallas alltså för "the 21 days challenge". Saker som snabbmat, chips och bakelser och liknande, lär inte alls bli några som helst problem. Med tanke på att jag knappt äter det. Svårare blir nog choklad och kött... Får bara hoppas på att mensen är sen denna gången.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0