Ajajaj

Tänk om det kunde finnas något magiskt piller som gjorde att man kunde sova två dagar i sträck.
Om det fanns skulle jag ge vad som helst för att få tag i det nu... För imorgon vill jag verkligen inte vakna känner jag!
Jag vaknade med världens jävla träningsvärk i ena armen idag, som bara blivit värre under dagen. På det, så körde jag två timmar på gymmet också. Så morgondagen lär inte bli det skönaste jag upplevt kan jag tänka mig (vill inte ens tänka på hur jag lär känna mig när jag vaknar upp på torsdag..).
Var förbi Apoteket på hemvägen och köpte med mig tigerbalsam. Kanske kan hjälpa mig lite i alla fall.
Tänkte ta en tur till gymmet imorgon också, men det vettefan alltså!! Kanske får unna mig själv en vilodag och bara ta en promenix istället.

Köpte mig en bok förut, "Mamma sa att jag var sjuk". Verkar spännande, men hemsk! Får se hur mycket jag klarar av att läsa. Den bygger på en sann historia om en tjej som blev utsatt för münchhausen by proxy, en form av barnmisshandel.
Kan tänka mig ett den är ungefär som "pojken som kallades det", och den är HEMSK!
Är det någon av er som har läst "mamma sa att jag var sjuk"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0