Early bird

Även om jag är ledig så bestämde jag mig för att gå upp tidigt idag. Ställde klockan på 0700 och åt en fantastisk frukost. Hann även med att ta en lång och skön dusch innan det var dags att dra sig till gymmet och möta upp Mia.
Vi testade det nya programmet fullt ut idag, och jävlar i min låda vad det tog. Skakar fortfarande i armarna. Men, det är ju faktiskt precis så det ska vara!
Nästa vecka ska jag se till att slå de tiderna och vikterna jag klarade av idag, också ska jag fortsätta så den. Bygga på lite mer för varje vecka.
Plankan bland annat, där ska jag bannemej se till att förbättra min tid!!

Annars då. Ska städa och tvätta om det finns tid i tvättstugan. Kanske ta mig en promenix i eftermiddag också. Annars har jag inte så mycket planerat, får ta dagen som den kommer helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0