fantastiska söndag.

Oj vad lyckad gårdagen blev alltså!
Började med en fin rallydag uppe i Hagfors med pappa och barbro och avslutade med en fin festkväll tillsammans med mina gamla klasskompisar.
Har en extremt hes röst och träningsvärk lite här och var, vilket är ett tecken på en lyckad kväll!
Tusen tack alla inblandade för gårdagen. Det var fantastiskt roligt!
 
Mindre roligt var det imorse när jag vaknade. Trodde jag skulle dö i baksmälla där ett tag. Så istället för att ruttna i soffan bestämde jag mig för att göra någonting av dagen!
Jag drog på mig massa varma kläder och tog mig en promenad på ca en timma. När jag kom hem igen så gjorde jag mig en fantastisk ceasarsallad. Kan man ha en bättre söndag?
Nu har jag intagit soffan igen, och jag känner faktiskt att jag förtjänar det nu!
 
Hittade en ny favorit inom musiken också. Två tjejer som heter Jayesslee.
Dom sjunger covers, hur bra som helst!! Lyssna lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0