"God morgon"

Ni vet när ni ligger i sängen. Solen skiner in genom fönstret, kudden ligger perfekt under huvudet och täcket är sådär underbart skönt fluffigt... PLING! Så där såg min morgon ut.
Jag ville aldrig gå upp ut sängen, men så plötsligt plingar det på dörren.
Jag skuttade upp utan att tänka på vad jag hade på mig, öppnar dörren och där står världens jävla snygging!!

"God morgon! Jag tänkte bara informera att vi kommer att stänga av vattnet under en timma." Sa han
"Eeeehehe... God morgon.. Okej.. Hej då" Blev mitt svar.

När jag hade stängt dörren tänkte jag på att han sa "god morgon" med ett litet hånflin, så jag kollade mig i spegeln...
FAAN, varför öppnade jag dörren?!
Håret stod åt alla håll och jag var svullen i hela ansiktet. Men värst av allt! VAD FAN HADE JAG PÅ MIG?! Jo, en orange jumpsuit, utan bh.
Alltså, det går nog inte att förklara hur ful den här jumpsuiten är.. Den sitter så otroligt osmyckade, är urtvättad och GENOMSKINLIG!! (Ingen bh, remember?)
Herregud, jag ville dö! Men nu har jag lärt mig något.
- Sov aldrig i fula, osexiga kläder. Man kan få oväntat besök, tydligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0