produktiv dag!

Kände att jag var tvungen att sysselsätta mig med någonting idag, för att inte tankarna skulle flyga iväg.
Så jag körde ett rens bland mina kläder, och hittills har jag fått ihop tre(!!) sopsäckar med kläder som jag inte använder. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom, vart jag ska lämna in dom. Myrorna, röda korset, gengåvan... ja det finns många bra ställen, men vilket är det bästa?
 
Fixade även ihop en lasagne, som nu står inne i ugnen. Det blev en glutenfri och vegetarisk variant, eftersom jag inte ska käka kött. Får väl se hur den smakar.. Kanske får slå ihop något annat till matlådan imorgon om det smakar skit!
 
Jag köpte ju två par nya skor för några veckor sen från Nelly. Kunde inte prova dom ordentligt då med tanke på gipset, så jag gjorde det förut... Jävla skit, dom passar inte! Den "friska" foten får plats, men inte den jag bröt. Och nu är det ju alldeles för sent att byta.
Har jag tur så går ju svullnaden ner snart, och då kanske det går. Annars får jag väl sälja dom... RÖV!
 
Beställde ett till par skor i fredags, ett par Jeffrey Campbell. Så jäkla snygga! Passar inte dom så blir jag fan sur, på riktigt. Men då ska jag se till att byta, för dom vill jag verkligen kunna använda.
Här är godingarna från J.C som är påväg hem till mig nu.
Tänk dom här till ett par tighta upprullade jeans. ÅH, vad jag längtar tills värmen kommer!
 

Kommentarer
Postat av: PuppyBrain

Har du tshirts som du inte gillar eller som du anser är för stora så tar jag gärna emot.

Älskar att mysa ner mig i stora mysiga plagg när jag kollar film eller bara springer runt hemma och städar med mera hehe.

Bara att säga till :-D


/Puppy

2013-02-04 @ 12:41:41
URL: http://puppybrain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0