Saint Valentine's Day

Glad alla hjärtans dag!

Det blir inte mycket till mys för min del idag. Förkylningen tog ett nytt, stadigt grepp om mig så nu är jag däckad igen. Troligtvis åkt på öroninflammation också. Fantastiskt!
Men jag kan inte sega till mig för det, för imorgon är det visning av lägenheten så måste fixa lite här hemma...
Tur att det finns vatten i kranen säger jag bara. För jises vad det tar på krafterna att städa när man är sjuk!

Ikväll kommer Sanna hit. Så blir ju lite mys för min del också!
Tänkte gå ner och köpa något gott att fika med sen, men först ska jag städa klart. Och kanske vila en liten stund.

Hoppas ni får en fantastisk dag tillsammans med någon fin person :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0