Söndag

Det blev en tidig start på dagen idag. Skulle vara hos tandläkaren klockan 0825, men när jag kom dit så var min tandläkare sjuk. Alltså var det bara att traska hem igen!
Men jag fick en härlig start på dagen ändå. Gjorde mig en stor frukost och slog på en film, och nu är jag på väg till gymmet med Sandra. Får väl se vad jag klarar av idag. Benen är ömma till tusen i träningsvärk, så får köra överkroppen idag.

Annars då. Ser fram emot en hel veckas ledighet! Imorgon väntar ett nytt försök hos tandläkaren och en dejt med Sara och på tisdag ska jag träffa min PT. Annars har jag inte mycket mer planerat, bara ta det lugnt och sova ut!!

Dags att svettas. Ha en fin söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0