Söndag

Det blev en sen start på dagen idag. Kom inte upp förrän 1300... Men, ibland måste man ha såna dagar också!
Har dock fått en hel del gjort sen jag klev upp.
Dusch, disk(ställt in i maskinen.. haha), plugg, mat och lite pyssel.

Gjorde helt fantastiska biffar till middag. Nog det bästa jag gjort någonsin!

Pysslet bestod av att göra om tre syltburkar till ljushållare alt. vasar. Fick tyvärr ingen bra bild på dom! Men det står live, love, laugh på dom som jag skrev med hjälp av limpistolen och sen målade jag över allt i svart. Snyggt som bara den faktiskt!

Nu ska jag försöka hitta en bra film att se på, det är ju ändå söndag, så då får man sega lite!


Kommentarer
Postat av: Louise Teimar

Vill se biiiiild! :D

2013-02-17 @ 18:46:56
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0