Eftermiddagsmys

Vilken skit! Skulle ha haft redovisning idag, men läraren var hemma så det blev inställt. Så nu får jag alltså vara nervös i ytterligare en vecka. Fantastiskt!

Mötte upp syrran, världens finaste Abbe och Sandra efter skolan för en lite fika. Mysigt värre! Kan inte sluta förundras över hur fin Albin är. Helt galet!
Nu är jag i alla fall på väg hem, och ska fortsätta myser tillsammans med Sanna. Måste plocka lite hemma och laga någon mat innan bara, sen ska jag slå ner röven i soffan och inte röra mig förrän det är dags att inta sängen!

Vill också säga grattis till älskade mamma, som idag kan titulera sig som en 50plusare för första gången. Stort grattis på din dag! :-*


Kommentarer
Postat av: Valpen

Hälsa grattis från Valpen!

2013-01-29 @ 17:03:11
URL: http://puppyeyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0