Helg!

Alltså, jag måste säga en sak nu när jag sitter i taxin hem.
Fan vad skönt det är med chaufförer som kan vara tysta och göra sitt jobb!
Han jag åkte med i morse hade nog inte fått prata med någon alls, på typ tio år.. Men han som kör nu är tyst. Precis som jag vill ha det! :)

Jag har hela tiden tänkt att jag vill ha friskvård i skolan nu också, men idag ändrade jag mig.
Med tanke på att förra läraren, Louise, fick sparken så har en ny börjat nu. Och HERREGUD vilken snygging!!! Aldrig i livet att jag skulle utsätta mig själv för situationer där jag kan göra bort mig inför honom, mer än vad jag lyckad med varje dag då vill säga (definitionen av klumpighet är jag)...
Men, underbart med lite ögongodis i skolan. Det behövdes ;)


Kommentarer
Postat av: Louice

AAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

2013-01-11 @ 15:03:43
URL: http://wildgiven.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0