Hem ljuva hem

Äntligen. Efter nästan två månader ligger jag i min egen säng igen! Känns helt fantastiskt.
Att gå från en 1.20-säng till en 90-säng kändes kan jag tala om. Så det känns alldeles underbart att kunna sträcka ut sig ordentligt nu igen.

Sen jag kom hem förut har jag verkligen bara myst.
Ätit sushi, badat bubbelbad med ansiktsmask, spelat hög musik, skrattat framför "så ska det låta" och plockat lite här hemma.
Man uppskattar verkligen den här egentiden när man får den tillbaka!

Imorgon startar en ny vecka med nya möjligheter och utmaningar.
Ska nog faktiskt sola efter skolan. Känner mig lite som ett spöke nu...

Under veckan ska jag även köpa mig ett gymkort. Men kan verkligen inte bestämma mig för vart jag vill träna. Ena dagen vill jag vara på ett ställe, och andra dagen vill jag vara på ett annat. Så, måste nog göra lite mer research innan jag slår till (jobbigt om man ångrar sig när köpet är gjort...).

Nej, dags att krama kudden känner jag. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0