Imorgon

Ja, imorgon är det skoldags igen. Ska bli kul att se hur klassen blir nu.
Vi är bara tre stycken från förra klassen som börjar i Karlstad. Resten börjar uppe i Molkom.

Men, frågan är nu hur jag ska ta mig till skolan och hem igen.
Jag har ingen som kan köra mig imorgon, och med tanke på jul och nyår så har jag inte hunnit kontakta skolan om transport ännu. Det ska jag försöka fixa imorgon, men då är ju frågan om det går att lösa innan uppropet drar igång 09.30, men jag hoppas på det bästa!

Nu är det mindre än en vecka kvar till gipset äntligen (kanske bör lägga till förhoppningsvis) ryker. Och SOM jag längtar!! Ska bli så otroligt skönt att få bli människa igen.

Dags för mys framför Så ska det låta!
Hej-svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0