Lördag

Idag är ingen vanlig dag, nej idag är det Hannas födelsedag. HURRA HURRA HURRA, vännen! :-*

Skönt att äntligen få sova ut. Kände att jag faktiskt behövde det!
Idag är det kalas som står för dörren. Farfar fyllde år under veckan, så ska fira honom idag. Ska bli kul att träffa alla faktiskt, har inte träffat farmor, farfar och gammelmoster sen innan jul. Så det är ett tag sen, om man säger så!
Innan kalaset ska jag åka in till stan hade jag tänkt. Köpa mig lite (o)nödvändigheter.

Ikväll tänkte jag leka hemmafru. Se till att allt är klart när Sanna kliver innanför dörren. Jag kan ju inte lova att maten blir det godaste hon smakat, men man kan ju bara göra sitt bästa! Haha.

Nu är det dags att sätta fart på den här dagen. Ha en fantastisk lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0